حجاب زهرا

حجاب زهرا

حجاب چیست؟چراحجاب؟حجاب ازنظرمقام معظم رهبری
حجاب زهرا

حجاب زهرا

حجاب چیست؟چراحجاب؟حجاب ازنظرمقام معظم رهبری

داستان کوتاه حجاب

ؤمنین از اینکه یک نفر روستایى رفت و در صف اوّل ایستاد، ناراحت شدند، اما او اعتنایى نکرد. در رکعت دوم در حال قنوت ، قصد فرادا کرد و نمازش را به تنهایى به اتمام رساند و همانجا نشست و مشغول خوردن نان شد. چون نماز تمام شد، مردم از هر طرف به رفتار ناپسند او حمله و اعتراض کردند ولى او به کسى پاسخ نمى داد.
پدرم فرمود: چه خبر است ؟ به او گفتند: مردى روستایى و جاهل به مسئله ، به صف اوّل جماعت آمد و پشت سر شما اقتدا کرد و آنگاه وسط نماز، قصد فرادا کرد و هم اکنون نشسته و نان مى خورد.
پدرم به آن شخص گفت : چرا چنین کردى ؟
او در پاسخ گفت : سبب آن را آهسته به خودت بگویم یا در این جمع بگویم ؟
پدرم گفت : در حضور همه بگو.
گفت : من وارد این مسجد شدم به امید اینکه از فیض نماز جماعت با شما بهره مند شوم ، اما وقتى اقتدا کردم ، دیدم شما در وسط حمد، از نماز بیرون رفتید و در این خیال واقع شدید که من پیر شده و از آمدن به مسجد عاجز شده ام لذا به الاغى نیاز دارم ، پس به میدان الاغ فروشها رفتید و خرى را انتخاب کردید و در رکعت دوم در خیال تدارک خوراک و تعیین جاى او بودید. بدین سبب من عاجز شدم و دیدم بیش از این سزاوار نیست با شما باشم ، لذا نماز خود را فرادا تمام کردم . این را بگفت و برفت .
پدرم بر سر خود زد و ناله کرد و گفت : این مرد بزرگى است ، او را نزد من بیاورید، با او کار دارم ، مردم رفتند که او را بیاورند اما او ناپدید گردید و دیگر دیده نشد.



 


منبع: سایت نماز

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 21:52 http://anti-efsha.blogsky.com/

سلام. راستش قبلاً شنیده بودم، ولی تکرارش برام جالب بود. ان شاء الله در زمینه نشر حجاب موفق باشید. ما هم مطلبی داریم در مورد این شبهه که بعضیها می گویند حجاب باعث عقده می شوید. اگر خواستید در آرشیو وبلاگم پیدا کنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.